Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews
Authors: Beinert, Markus
Struik, Arie
Müller, Steffen
Published in: Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue): 34
Issue: 1
Page(s): 68
Pages to: 75
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Thexis Verlag
ISSN: 1865-6544
1865-7516
Language: German
Subjects: Smartphones; Online reviews; Marketing Review St. Gallen; Produkteigenschaften
Subject (DDC): 658.5: Production management
658.8: Marketing management
Abstract: Online Reviews stellen sowohl für Konsumenten als auch für Unternehmen eine wichtige Informationsquelle dar. Dieser Beitrag zeigt, wie Online Reviews in Unternehmen das Produktmanagement bzw. -Controlling unterstützen können. Auf Basis zu Online Reviews zu Smartphones werden Produkteigenschaften identifiziert, die Kunden begeistern.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8974
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Beinert, M., Struik, A., & Müller, S. (2017). Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews. Marketing Review St. Gallen, 34(1), 68–75.
Beinert, M., Struik, A. and Müller, S. (2017) ‘Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews’, Marketing Review St. Gallen, 34(1), pp. 68–75.
M. Beinert, A. Struik, and S. Müller, “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews,” Marketing Review St. Gallen, vol. 34, no. 1, pp. 68–75, 2017.
BEINERT, Markus, Arie STRUIK und Steffen MÜLLER, 2017. Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews. Marketing Review St. Gallen. 2017. Bd. 34, Nr. 1, S. 68–75
Beinert, Markus, Arie Struik, and Steffen Müller. 2017. “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews.” Marketing Review St. Gallen 34 (1): 68–75.
Beinert, Markus, et al. “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews.” Marketing Review St. Gallen, vol. 34, no. 1, 2017, pp. 68–75.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.