Search


Results 1-15 of 24 (Search time: 0.023 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2010Measuring the effects of knowledge management practicesTurner, Geoff; Minonne, Clemente
2010Future Profile of Swiss Chief Marketing Officers : Die Marketingverantwortung in der Schweiz heute und in ZukunftJeker Weber, Karin
2010Swiss CRM 2010 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010The provision of out-of-hours care and associated costs in an urban area of Switzerland : a cost description studyEichler, Klaus; Imhof, Daniel; Chmiel, Corinne; Zoller, Marco; Senn, Oliver; Rosemann, Thomas; Huber, Carola A
2010The Swiss Art IndexDürr, Franziskus
2010Auftragsrechtliche Aspekte der WillensvollstreckungGauderon, Gabriela; Hofmann, Roland
2010Hedge Funds - Sinn oder Unsinn für den Privatanleger : Herausforderung für den PrivatkundenmarktAmrein, Rita; Hofmann, Roland
2010Klimapolitik, Zinssätze und EigentumsrechteSchleiniger, Reto
2010Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der SchweizKaul, Helge
2010Selbstmanagement - Tugend oder Laster?Borghoff, Birgitta
2010Die Wiederanlage von Vorsorgegeldern : Herausforderung für die Kundenbetreuung bei VersicherungsgesellschaftenHofmann, Roland; Bamert, Thomas
2010Bias Analysis of Swiss Registered Fund of Hedge FundsDürr, Franziskus; Meier, Peter
2010Social Media Marketing in Kunst und Kultur : Empirische Studie von Helge Kaul, Zentrum für KulturmanagementKaul, Helge
2010Projektbericht Direct Banking in der SchweizHofmann, Roland; Sigg, Anita
2010Which hedge fund indices suit best for investors?Meier, Peter; Wirth, Stefan
Results 1-15 of 24 (Search time: 0.023 seconds).