Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-971
Publication type: | Working paper – expertise – study |
Title: | Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz |
Authors: | Kaul, Helge |
DOI: | 10.21256/zhaw-971 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Winterthur |
Language: | German |
Subject (DDC): | 650: Management |
Abstract: | Communities, Word of Mouth, Social Media: Wo liegt der Schlüssel zur erfolgreichen Kundeninteraktion? Die aktuelle Studie der ZHAW School of Management and Law liefert neue Gestaltungshinweise für die Unternehmenspraxis und kommt zu dem Schluss: Es gibt keine erfolgreiche Interaktion ohne eigene Kompetenz. |
Further description: | Studie |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/971 |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Marketing |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZMM_Studie_Best_Practice_in_Customer_Interaction.pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Kaul, H. (2010). Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-971
Kaul, H. (2010) Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-971.
H. Kaul, “Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2010. doi: 10.21256/zhaw-971.
KAUL, Helge, 2010. Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Kaul, Helge. 2010. “Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-971.
Kaul, Helge. Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der Schweiz. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-971.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.