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29-Sep-2014Materialism : the good, the bad, and the uglyShrum, L. J; Lowrey, Tina; Pandelaere, Mario; Ruvio, Ayalla; Gentina, Elodie; Furchheim, Pia; Maud, Herbert; Hudders, Liselot; Lens, Inge; Mandel, Naomi; Nairn, Agnes; Samper, Adriana; Soscia, Isabella; Steinfield, Laurel
2014Holier than thou : an exploration of the green side of materialismFurchheim, Pia; Jahn, Steffen; Zanger, Cornelia
2014Kooperatives CRM als Basis für neue Geschäfts- und Servicemodelle : Versicherungen im HyperwettbewerbCrowden, Catherine; Kübler, David Lucien; Hannich, Frank; Wüthrich, Adrian
2014Professionelles Produktmanagement : was machen erfolgreiche Unternehmen anders?Fuchs, Rainer
2014Der Service Encounter als "Moment of Truth" : die Besonderheit der persönlichen Kunden-Mitarbeiter-Interaktion beim Verkauf von Luxusuhren verstehenDuma, Fabio
2014Serviceorientierung : Status quo von grossen und mittleren Unternehmen in der Deutschschweiz und Implikationen für das ManagementRüeger, Brian
2014How to change payment behaviour : a mixed methods approachGraf, Sandro; Gehring, Bettina; Scherrer, Corinne; Hänsli, Nina
2014Warmth and competence dimensions of brands as a result of implicit perceptionsHari, Jürg; Forestier, Céline; Rawitzer, Heike; Laager, Yvonne
2014B2B-Marketing : Herausforderung NachhaltigkeitGürtler, Stefan; Berger, Verena
2014Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2014Paying for flexibility : increasing customer participation in demand response programs through rewards and punishmentsGamma, Karoline; Loock, Moritz; Cometta, Claudio
2014SenseMaking presentations : the effect of storytelling and knowledge visualization in B2B sales situations on attitudes, knowledge acquisition, and purchase intentionGlaunsinger, Senem; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
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