Search


Results 151-165 of 516 (Search time: 0.024 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2020Nostalgia and the personal truth : an empirical study on narrative identities in brand managementSchäfer, Wolfgang
2020Does brand origin matter? : an analysis of low-involvement developing market brands internationalizing into a developed marketBjörck, Albena; Carvajal-Ramirez, Michelle
2020Digital service consumption, blessing or curse? : exploring the effect of persuasive design features on mindfulness and consumer well-beingSchaffner, Dorothea; Juettner, Uta; Wyss, Marc Philipp; Bruggmann, Anja; Véron, Tobias; Lingg, Linda; Bracher, Martina
2020Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus MarketingAckermann, Kurt Alexander; Heim, Nina; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina; Müller, Steffen; Furchheim, Pia
2020Weiterentwicklung der Marketing Automation im B2B Umfeld : Lead-, Conversion- und Umsatzsteigerung am Fallbeispiel ELPROZumstein, Darius; Hameed, Cindy
2020Brand Fit - wie findet ein Unternehmen den passenden Influencer? : eine Untersuchung zur Entwicklung einer Strategie für die Eingehung einer Kooperation mit Influencern in der ReisebrancheRozumowski, Anna; Hauri, Dominique
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
2020Perception and recognition of native advertisingStallone, Valerio
2020Marketing innovation : a systematic reviewPurchase, Sharon; Volery, Thierry
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
2020Customer Experience Journey-Wissen : was der Kunde in der Realität wirklich erlebtRawitzer, Heike; Hefti, Jacques
2020The digital advertising conceptual flow : a literature reviewStallone, Valerio
2020Gamifying the digital shopping experience : games without monetary participation incentives increase customer satisfaction and loyaltyBauer, Johannes C.; Linzmajer, Marc; Nagengast, Liane; Rudolph, Thomas; D'Cruz, Elena
2020Content Marketing-Studie 2020 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizBächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Klaas, Michael; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia
Results 151-165 of 516 (Search time: 0.024 seconds).