Search


Results 361-375 of 405 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Aligning identity and behavior in luxury watch retail : understanding the front reality of sales staff in luxury watch boutiques as a starting pointDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine
2016Die Rolle von Zeit im Zusammenhang mit Humankapital : zwischen Marketing, Motivation und MbOMüller, Frithjof
2016Theatre quality frame : ein wirkungsorientiertes Qualitätsmanagement-System für KulturinstitutionenBetzler, Diana
2016Key challenges to enabling IT in healthcareKrey, Mike
2016Kunden- und BevölkerungsbefragungenSteiner, Reto; Ladner, Andreas
2016Longitudinal comparison between CSR implementation and CSR function's resource accessRisi, David
2016Darf ich wissen, wer du bist? : Mehrwert der Identifikation aus KundensichtHannich, Frank; Crowden, Catherine; Bissig, Patrick; Kübler, David; Gabler, Claudia; Schuler, Claude
2016Betriebswirtschaft verstehen : das St. Galler Management-Modell : Zusatzmaterial zum Lehrbuch als DownloadCapaul, Roman; Steingruber, Daniel
2016Daten für die StrategieChrist, Oliver; Leikert-Böhm, Ninja; Müller, Frithjof
2016Nr. 79 Urteil des Bundesgerichts, I. Sozialrechtliche Abteilung, vom 21. November 2014 (8C_225/2014)Blum-Schneider, Brigitte
2016Controllinganforderungen an Business Process Outsourcing-ProjekteKlingebiel, Norbert; Alves, Silke
2016Kommentar zu Art. 55 ORFischer, Willi; Iten, Marc'Antonio
2016Path to innovation : linkages between academia and industryHefti, Jacques
2016Kommentar zu Art. 56 ORFischer, Willi; Böhme, Anna; Gähwiler, Fabian; Iten, Marc’Antonio; Talaat, David Tamer; Zuberbühler, Ivo
2016Fünf Tipps für ein gutes OnboardingHubschmid-Vierheilig, Elena; Müller, Frithjof
Results 361-375 of 405 (Search time: 0.005 seconds).