Title: Die Psychologie des Familienunternehmens am Beispiel von SCHULER St. JakobsKellerei : zwischen Respekt vor dem Bewährten und Offenheit für das Neue
Authors : Huber, Rafael
Streuli, Elisa
Published in : Psychologie des Unternehmertums : von der Gründung bis zur Nachfolgeregelung
Pages : 23
Pages to: 35
Editors of the parent work: Negri, Christoph
Publisher / Ed. Institution : Springer
Publisher / Ed. Institution: Berlin
Issue Date: 2-Jan-2018
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Series : Der Mensch im Unternehmen : Impulse für Fach- und Führungskräfte
Type of review: No review
Language : German
Subject (DDC) : 155: Differential and developmental psychology
338: Production
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Publication type: Book Part
DOI : 10.1007/978-3-662-56021-1_4
ISBN: 978-3-662-56021-1
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6941
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.