Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik |
Authors: | Spiegel, Carmen Kleinberger-Günther, Ulla |
Published in: | Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht |
Editors of the parent work: | Spiegel, Carmen Vogt, Rüdiger |
Page(s): | 187 |
Pages to: | 199 |
Issue Date: | 2006 |
Publisher / Ed. Institution: | Schneider-Verlag Hohengehren |
Publisher / Ed. Institution: | Baltmannsweiler |
ISBN: | 978-3-8340-0141-2 |
Language: | German |
Subjects: | Medienlinguistik; Angewandte Textlinguistik; Angewandte Gesprächslinguistik; Schreiben; Didaktik |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2564 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Translation and Interpreting (IUED) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Spiegel, C., & Kleinberger-Günther, U. (2006). Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik. In C. Spiegel & R. Vogt (eds.), Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht (pp. 187–199). Schneider-Verlag Hohengehren.
Spiegel, C. and Kleinberger-Günther, U. (2006) ‘Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik’, in C. Spiegel and R. Vogt (eds) Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, pp. 187–199.
C. Spiegel and U. Kleinberger-Günther, “Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik,” in Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht, C. Spiegel and R. Vogt, Eds. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren, 2006, pp. 187–199.
SPIEGEL, Carmen und Ulla KLEINBERGER-GÜNTHER, 2006. Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik. In: Carmen SPIEGEL und Rüdiger VOGT (Hrsg.), Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren. S. 187–199. ISBN 978-3-8340-0141-2
Spiegel, Carmen, and Ulla Kleinberger-Günther. 2006. “Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik.” In Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht, edited by Carmen Spiegel and Rüdiger Vogt, 187–99. Baltmannsweiler: Schneider-Verlag Hohengehren.
Spiegel, Carmen, and Ulla Kleinberger-Günther. “Schreiben im Internet als neue Aufgabe der Didaktik.” Vom Nutzen der Textlinguistik für den Unterricht, edited by Carmen Spiegel and Rüdiger Vogt, Schneider-Verlag Hohengehren, 2006, pp. 187–99.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.