Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?
Authors: Demarmels, Sascha
Published in: Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich
Editors of the parent work: Bendel, Sylvia
Page(s): 191
Pages to: 210
Issue Date: 2008
Series: Sprache im Kontext
Series volume: 31
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 978-3-631-56621-3
3631566212
Language: German
Subjects: Textlinguistik; Werbung; Bildlinguistik
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15108
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Demarmels, S. (2008). Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte? In S. Bendel (ed.), Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich (pp. 191–210). Peter Lang.
Demarmels, S. (2008) ‘Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?’, in S. Bendel (ed.) Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 191–210.
S. Demarmels, “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?,” in Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, S. Bendel, Ed. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2008, pp. 191–210.
DEMARMELS, Sascha, 2008. Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte? In: Sylvia BENDEL (Hrsg.), Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich. Frankfurt am Main: Peter Lang. S. 191–210. ISBN 978-3-631-56621-3
Demarmels, Sascha. 2008. “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?” In Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, edited by Sylvia Bendel, 191–210. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Demarmels, Sascha. “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?” Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, edited by Sylvia Bendel, Peter Lang, 2008, pp. 191–210.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.