Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte? |
Authors: | Demarmels, Sascha |
Published in: | Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich |
Editors of the parent work: | Bendel, Sylvia |
Page(s): | 191 |
Pages to: | 210 |
Issue Date: | 2008 |
Series: | Sprache im Kontext |
Series volume: | 31 |
Publisher / Ed. Institution: | Peter Lang |
Publisher / Ed. Institution: | Frankfurt am Main |
ISBN: | 978-3-631-56621-3 3631566212 |
Language: | German |
Subjects: | Textlinguistik; Werbung; Bildlinguistik |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15108 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Demarmels, S. (2008). Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte? In S. Bendel (ed.), Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich (pp. 191–210). Peter Lang.
Demarmels, S. (2008) ‘Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?’, in S. Bendel (ed.) Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 191–210.
S. Demarmels, “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?,” in Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, S. Bendel, Ed. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2008, pp. 191–210.
DEMARMELS, Sascha, 2008. Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte? In: Sylvia BENDEL (Hrsg.), Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich. Frankfurt am Main: Peter Lang. S. 191–210. ISBN 978-3-631-56621-3
Demarmels, Sascha. 2008. “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?” In Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, edited by Sylvia Bendel, 191–210. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Demarmels, Sascha. “Die Produktwerbung von Valserwasser - eine Globalisierungsgeschichte?” Werbung grenzenlos : multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, edited by Sylvia Bendel, Peter Lang, 2008, pp. 191–210.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.