Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert |
Authors: | Demarmels, Sascha |
Published in: | Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen |
Editors of the parent work: | Michel, Paul |
Page(s): | 287 |
Pages to: | 318 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Schriften zur Symbolforschung |
Series volume: | 15 |
Publisher / Ed. Institution: | Pano |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 3-907576-79-9 |
Language: | German |
Subjects: | Emotionalisierung; Bildlinguistik; Semiotik |
Subject (DDC): | 150: Psychology 700: The arts and entertainment |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15094 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Translation and Interpreting (IUED) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Demarmels, S. (2005). Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert. In P. Michel (ed.), Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen (pp. 287–318). Pano.
Demarmels, S. (2005) ‘Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert’, in P. Michel (ed.) Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen. Zürich: Pano, pp. 287–318.
S. Demarmels, “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert,” in Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, P. Michel, Ed. Zürich: Pano, 2005, pp. 287–318.
DEMARMELS, Sascha, 2005. Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert. In: Paul MICHEL (Hrsg.), Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen. Zürich: Pano. S. 287–318. ISBN 3-907576-79-9
Demarmels, Sascha. 2005. “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert.” In Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, edited by Paul Michel, 287–318. Zürich: Pano.
Demarmels, Sascha. “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert.” Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, edited by Paul Michel, Pano, 2005, pp. 287–318.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.