Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert
Authors: Demarmels, Sascha
Published in: Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen
Editors of the parent work: Michel, Paul
Page(s): 287
Pages to: 318
Issue Date: 2005
Series: Schriften zur Symbolforschung
Series volume: 15
Publisher / Ed. Institution: Pano
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 3-907576-79-9
Language: German
Subjects: Emotionalisierung; Bildlinguistik; Semiotik
Subject (DDC): 150: Psychology
700: The arts and entertainment
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15094
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Translation and Interpreting (IUED)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Demarmels, S. (2005). Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert. In P. Michel (ed.), Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen (pp. 287–318). Pano.
Demarmels, S. (2005) ‘Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert’, in P. Michel (ed.) Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen. Zürich: Pano, pp. 287–318.
S. Demarmels, “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert,” in Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, P. Michel, Ed. Zürich: Pano, 2005, pp. 287–318.
DEMARMELS, Sascha, 2005. Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert. In: Paul MICHEL (Hrsg.), Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen. Zürich: Pano. S. 287–318. ISBN 3-907576-79-9
Demarmels, Sascha. 2005. “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert.” In Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, edited by Paul Michel, 287–318. Zürich: Pano.
Demarmels, Sascha. “Emotionalisierungs-Strategien auf Schweizer Abstimmungsplakaten im 20. Jahrhundert.” Unmitte(i)lbarkeit : Gestaltung und Lesbarkeit von Emotionen, edited by Paul Michel, Pano, 2005, pp. 287–318.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.