Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2021 | Targeting the replication crisis and improving the credibility of research findings in clinical psychology : a commentary on Pittelkow et al | Hengartner, Michael Pascal |
2021 | Testentwicklungen an der ZHAW | Toggweiler, Stephan |
2021 | Berufs-, Studien- und Laufbahnberatung (BSLB) als Tanz auf drei Bühnen : Beruf, Laufbahn und Berufung : ein Blick zurück und nach vorne | Schreiber, Marc |
2021 | Einblick in die Forschungsprojekte «Kids' digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)» und «JAMESfocus - Hassrede im Internet» : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Goldau, 26. Oktober 2021 | Suter, Lilian |
2021 | Weiterbildungsmanagement in der Praxis : Psychologie des Lernens | Blum, Urs; Gabathuler, Jürg; Bajus, Sandra |
2021 | Estimates of the minimal important difference to evaluate the clinical significance of antidepressants in the acute treatment of moderate-to-severe depression | Hengartner, Michael Pascal; Plöderl, Martin |
2021 | Strategility - a challenging alliance | Pichel, Kerstin; Müller, Andrea |
Dec-2020 | Ethics in couple and family psychotherapy | Schaer, Marcel; Steinlin, Célia |
27-Nov-2020 | The psychology of agility | Grolimund, Dominik |
20-Nov-2020 | Mediation strategies among Swiss parents of primary school children : findings from the MIKE study 2019 | Suter, Lilian |
17-Nov-2020 | Moon and suicide : a true effect or a false-positive finding? | Plöderl, Martin; Hengartner, Michael Pascal |
11-Nov-2020 | Warum Podcasts überhaupt gehört werden | Suter, Lilian |
2-Nov-2020 | European psychology in the post-corona crisis : adaptation and self-optimization of a profession | Steinebach, Christoph |
6-Oct-2020 | European psychology in the post-corona crisis : adaptation and self-optimization of a profession | Steinebach, Christoph |
25-Sep-2020 | Assessment Center in Kurzform | Boss, Patrick; Hardegger, Simon Carl |