Browsing by Person kuca

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2003Antecedents and consequences of interorganisational power in customer-supplier relationships in the automotive industryKeine Angabe; Kucza, Gunther
2002Collaboration in supplier nets of the automotive industry on the basis of power-dependence relationsKucza, Gunther
2009David gegen Goliath : Konsumenten strapazieren den DetailhandelKucza, Gunther; Reidenbach, Judith
2003Efficient network management in the automotive industry : the DaimlerChrysler caseKucza, Gunther
2009Emotionen als Instrument der MarketingpraxisReidenbach, Judith; Kucza, Gunther
2001Faktoranalytische ObjektpositionierungKucza, Gunther; Felde, J.; Güttinger, J.
2004Eine Frage der Macht – Einkaufsstrategie : welche Faktoren bestimmen das Beschaffungsverhalten von Unternehmen?Corsten, D.; Kucza, Gunther; Hänni, C.
2011Global approaches to the service business in manufacturing companiesKucza, Gunther; Gebauer, Heiko
2009Grow or die: the strategic importance of M&A : a scenario analysis for the heavy industryKucza, Gunther
2018Herausforderungen bei der Nutzung externer Rechnungslegung zur internen Steuerung von KMUMüller, Maximilian; Kucza, Gunther
2002Inter-organisational Identity on the bases of power-dependence relations in the automotive industryKucza, Gunther; Peyinghaus, M.
2009KMU Strategie-Barometer : eine Standortbestimmung von Schweizer Klein-, Mittel- und GrossunternehmenCometta, Claudio; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Hertach, Christian; Reidenbach, Judith
2011KMU-Strategiebarometer 2011Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Cometta, Claudio; Hertach, Christian
2003Macht und Abhängigkeit in Zuliefernetzwerken der AutomobilindustrieKucza, Gunther
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2002Management of OEM : networks in the automotive industryKucza, Gunther; Peyinghaus, M.
2002PALM - partnering activities of logistics service providers on marketplacesLenz, M.; Gerbode, A.; Corsten, D.; Peyinghaus, M.; Kucza, Gunther
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2017Roger Federer, Rolex und ich sind gute Freunde : Werbung mit unterschiedlichen Testimonial-TypenHari, Jürg J.; Kucza, Gunther; Ramadani, Eldina; Sammet, Isabel
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther