Browsing by Person kuca

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Emotionen als Instrument der MarketingpraxisReidenbach, Judith; Kucza, Gunther
2004Eine Frage der Macht – Einkaufsstrategie : welche Faktoren bestimmen das Beschaffungsverhalten von Unternehmen?Corsten, D.; Kucza, Gunther; Hänni, C.
2011Global approaches to the service business in manufacturing companiesKucza, Gunther; Gebauer, Heiko
2018Herausforderungen bei der Nutzung externer Rechnungslegung zur internen Steuerung von KMUMüller, Maximilian; Kucza, Gunther
2011KMU-Strategiebarometer 2011Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Cometta, Claudio
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2017Roger Federer, Rolex und ich sind gute Freunde : Werbung mit unterschiedlichen Testimonial-TypenHari, Jürg J.; Kucza, Gunther; Ramadani, Eldina; Sammet, Isabel
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2011Spare parts logistics for the Chinese marketGebauer, Heiko; Kucza, Gunther; Wang, Chunzhi
2014Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und PhasenPichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2014Strategisches ManagementSchuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2003The influence of power relations on inter-organisational identity in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marianne
2006The influence of power relations on interorganisational identification in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marion
2012Unternehmensentwicklung : schon heute an morgen denkenKucza, Gunther
2018Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfung einfach überprüfen können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 1Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfungspotenziale aktivieren können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 2 / 2Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Gaupp, Michael