Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Motiviert digital lernen |
Authors: | Ledergerber, Cécile Camenisch, Andrea |
Published in: | physiopraxis |
Volume(Issue): | 2017 |
Issue: | 9 |
Page(s): | 14 |
Pages to: | 16 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | Thieme |
ISSN: | 1439-023X 1869-5515 |
Language: | German |
Subjects: | Digitales Lernen; Blended Learning |
Subject (DDC): | 378: Higher education 615.82: Physical therapy |
Abstract: | E-Learning in der Physiotherapie. Digitales Lernen kombiniert mit Präsenzunterricht allein bringt noch keinen Lernprozess in Gang. Lehrende der Zürcher Hochschule für angewandte Wissenschaften (ZHAW) haben über mehrere Jahre ihre elektronischen Lernangebote evaluiert und optimiert. Sie geben wertvolle Tipps für Nachahmer. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8112 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Physiotherapy (IPT) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ledergerber, C., & Camenisch, A. (2017). Motiviert digital lernen. physiopraxis, 2017(9), 14–16.
Ledergerber, C. and Camenisch, A. (2017) ‘Motiviert digital lernen’, physiopraxis, 2017(9), pp. 14–16.
C. Ledergerber and A. Camenisch, “Motiviert digital lernen,” physiopraxis, vol. 2017, no. 9, pp. 14–16, 2017.
LEDERGERBER, Cécile und Andrea CAMENISCH, 2017. Motiviert digital lernen. physiopraxis. 2017. Bd. 2017, Nr. 9, S. 14–16
Ledergerber, Cécile, and Andrea Camenisch. 2017. “Motiviert digital lernen.” physiopraxis 2017 (9): 14–16.
Ledergerber, Cécile, and Andrea Camenisch. “Motiviert digital lernen.” physiopraxis, vol. 2017, no. 9, 2017, pp. 14–16.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.