Title: Motiviert digital lernen
Authors : Ledergerber, Cécile
Camenisch, Andrea
Published in : Physiopraxis
Issue : 9
Pages : 14
Pages to: 16
Issue Date: 2017
License (according to publishing contract) : Not specified
Type of review: Not specified
Language : German
Subjects : Digitales Lernen; Blended Learning
Subject (DDC) : 378: Higher education
615.82: Physical therapy
Abstract: E-Learning in der Physiotherapie. Digitales Lernen kombiniert mit Präsenzunterricht allein bringt noch keinen Lernprozess in Gang. Lehrende der Zürcher Hochschule für angewandte Wissenschaften (ZHAW) haben über mehrere Jahre ihre elektronischen Lernangebote evaluiert und optimiert. Sie geben wertvolle Tipps für Nachahmer.
Departement: Gesundheit
Organisational Unit: Institute of Physiotherapy (IPT)
Publication type: Article in scientific Journal
ISSN: 1439-023X
1869-5515
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8112
Appears in Collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.