Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Motiviert digital lernen
Authors: Ledergerber, Cécile
Camenisch, Andrea
Published in: physiopraxis
Volume(Issue): 2017
Issue: 9
Page(s): 14
Pages to: 16
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Thieme
ISSN: 1439-023X
1869-5515
Language: German
Subjects: Digitales Lernen; Blended Learning
Subject (DDC): 378: Higher education
615.82: Physical therapy
Abstract: E-Learning in der Physiotherapie. Digitales Lernen kombiniert mit Präsenzunterricht allein bringt noch keinen Lernprozess in Gang. Lehrende der Zürcher Hochschule für angewandte Wissenschaften (ZHAW) haben über mehrere Jahre ihre elektronischen Lernangebote evaluiert und optimiert. Sie geben wertvolle Tipps für Nachahmer.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8112
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Physiotherapy (IPT)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ledergerber, C., & Camenisch, A. (2017). Motiviert digital lernen. physiopraxis, 2017(9), 14–16.
Ledergerber, C. and Camenisch, A. (2017) ‘Motiviert digital lernen’, physiopraxis, 2017(9), pp. 14–16.
C. Ledergerber and A. Camenisch, “Motiviert digital lernen,” physiopraxis, vol. 2017, no. 9, pp. 14–16, 2017.
LEDERGERBER, Cécile und Andrea CAMENISCH, 2017. Motiviert digital lernen. physiopraxis. 2017. Bd. 2017, Nr. 9, S. 14–16
Ledergerber, Cécile, and Andrea Camenisch. 2017. “Motiviert digital lernen.” physiopraxis 2017 (9): 14–16.
Ledergerber, Cécile, and Andrea Camenisch. “Motiviert digital lernen.” physiopraxis, vol. 2017, no. 9, 2017, pp. 14–16.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.