Issue Date | Title | Involved Person(s) |
24-May-2019 | Zielgruppendifferenzierte Elternbildung | Knoll, Alex |
2019 | Forschungsfragen aus Sicht der Pädagogik | Liesen, Christian |
2019 | Bilingual Daycare : englisch-deutsch-mehrsprachige Betreuungs- und Bildungsangebote im Frühbereich in der Deutschschweiz : Schlussbericht | Knoll, Alex; Becker, Anna; Willen, Michelle; Frenz, Sarah; Roos, Lea; Schneider, Lea; Schweizer, Andrea |
2019 | Importation and deprivation factors influencing teacher-targeted aggression among secondary school students in Germany : a multilevel analysis | Beckmann, Laura; Bergmann, Marie Christine; Schneegans, Tim; Baier, Dirk |
2019 | Bildungsarmut und Kriminalität | Baier, Dirk |
2019 | Lost in diglossia? : (un-)doing difference by dealing with language variations in Swiss kindergartens | Knoll, Alex; Jaeger, Ursina |
11-Oct-2018 | Market orientation and/or identity policy? : Processes of change in Swiss education and their effects on images of early childhood and the positioning of children | Knoll, Alex |
12-Sep-2018 | Serious Games : digitale Spiele und Virtual Reality als Methoden der Sozialen Arbeit | Eberitzsch, Stefan |
5-Sep-2018 | Serious Games in der Sozialen Arbeit? | Eberitzsch, Stefan |
29-Jun-2018 | Ambivalenzen eines erweiterten Bildungsbegriffs | Chiapparini, Emanuela; Mathis, Sybille; Schuler, Patricia; Kappler, Christa; Merz, Franziska; Scholian, Andrea |