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ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)
4-Nov-2021Value-Based Healthcare Management – die Umsetzung des Konzepts Value-Based Healthcare in der Praxis : Teil 5: VBHC – Mehr als nur PROMs messenLiberatore, Florian
Okt-2021Content Marketing Studie 2021 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia; Strässner, Anna-Maria
24-Sep-2021Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to payHüttermann, Marcel; Haefliger, Fabian; Stallone, Valerio
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Apr-2021eSports Switzerland 2021 : a study by the Institute of Marketing Management under the direction of Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
Apr-2021eSports Schweiz 2021 : eine Studie des Instituts für Marketing Management unter der Leitung von Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
25-Mär-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
10-Mär-2021Now you see me : a quantitative study on the effects of ad blocker usage on users’ brand perceptionStallone, Valerio; Rozumowski, Anna; Pelka, Amelie; Reisig, Dominik; Pankratz, Claire
Feb-2021Patient Experience als Erfolgsfaktor für Spitäler : eine Roadmap zur Optimierung der Patient JourneyLiberatore, Florian; Meierhof, Laura; Berger, Sina
Feb-2021Real-time services in insurance : industry priorities and customer attitudes in the Swiss insurance marketSeitz, Mischa; Pugnetti, Carlo
Feb-2021Marketing automation report 2021 : lead generation and lead qualification through data-driven marketing in B2BZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Lutz, Rita; Schoepf, Alex
2021MarTech auf der ÜberholspurRüeger, Brian
2021Dynamic pricing for hedonic and utilitarian purchases : the impact of magnitude of price difference and price level on perceived price fairnessHeim, Nina; Kaya, Tania; Zhao, Yan
2021Swiss MarTech Studie 2021Hüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia; Bulatovic, Andjela, et al.
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