Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | MarTech auf der Überholspur |
Authors: | Rüeger, Brian |
et. al: | No |
Published in: | m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation |
Volume(Issue): | 2021 |
Issue: | 6-7 |
Page(s): | 64 |
Pages to: | 65 |
Issue Date: | 2021 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/23065 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Rüeger, B. (2021). MarTech auf der Überholspur. m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, 2021(6-7), 64–65.
Rüeger, B. (2021) ‘MarTech auf der Überholspur’, m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, 2021(6-7), pp. 64–65.
B. Rüeger, “MarTech auf der Überholspur,” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, vol. 2021, no. 6-7, pp. 64–65, 2021.
RÜEGER, Brian, 2021. MarTech auf der Überholspur. m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation. 2021. Bd. 2021, Nr. 6-7, S. 64–65
Rüeger, Brian. 2021. “MarTech auf der Überholspur.” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation 2021 (6-7): 64–65.
Rüeger, Brian. “MarTech auf der Überholspur.” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, vol. 2021, no. 6-7, 2021, pp. 64–65.
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