Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: MarTech auf der Überholspur
Authors: Rüeger, Brian
et. al: No
Published in: m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation
Volume(Issue): 2021
Issue: 6-7
Page(s): 64
Pages to: 65
Issue Date: 2021
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/23065
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Rüeger, B. (2021). MarTech auf der Überholspur. m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, 2021(6-7), 64–65.
Rüeger, B. (2021) ‘MarTech auf der Überholspur’, m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, 2021(6-7), pp. 64–65.
B. Rüeger, “MarTech auf der Überholspur,” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, vol. 2021, no. 6-7, pp. 64–65, 2021.
RÜEGER, Brian, 2021. MarTech auf der Überholspur. m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation. 2021. Bd. 2021, Nr. 6-7, S. 64–65
Rüeger, Brian. 2021. “MarTech auf der Überholspur.” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation 2021 (6-7): 64–65.
Rüeger, Brian. “MarTech auf der Überholspur.” m&k - Das Magazin für Marketing und Kommunikation, vol. 2021, no. 6-7, 2021, pp. 64–65.


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