Search


Results 16-30 of 234 (Search time: 0.011 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2018Kundennutzen durch digitale Transformation : Business-Process-Management-Studie – Status quo und ErfolgsmusterBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Kykalova, Denisa
2018Industrielle After Sales Services in China : Rahmenbedingungen, Geschäftsmodelle, Analysen, EmpfehlungenPrandini, Markus; Lehmann, Ralph; Blumer, Helene; Keller, Jacqueline
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2018Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018The rise of independent niche luxury brands in the era of masstigeDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Markenemotionalisierung durch Musik im Schweizer LuxusuhrensegmentKübler, David Lucien; Bräm, Tobias
2018Motivation zum Craft Beer Konsum : eine Analyse nach dem Means-End-AnsatzRellstab, Rolf; Franchini, Luca
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
Results 16-30 of 234 (Search time: 0.011 seconds).