Search


Results 1-15 of 24 (Search time: 0.038 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
3-May-2024Reflective data sharing on TikTok : encouraging adolescents to engage with privacy settingsEbert, Nico; Geppert, Tim; Knieps, Melanie; Zarouali, Brahim; Schaltegger, Thierry, et al
11-Mar-2024Media design for adolescents in separation and divorce situationsMoser, Mirella; Gomringer, Severine; Keller, Thomas
Dec-2023Winterthur@MetaverseMertes, Alexander; Menzi, Chantal; Seiler, Roger; Schnell, Johanna
21-Jun-2023Soziale Medien : was die Kundschaft von Versicherern wünschtBecker, Johannes Gerd; Zani, Christian; Pugnetti, Carlo
Jun-2023Looking beyond the hype : conditions affecting the promise of behaviour change apps as social innovations for low-carbon transitionsWemyss, Devon; Cellina, Francesca; Grieder, Manuel; Schlüter, F.
2023Creative beyond TikToks : investigating adolescents' social privacy management on TikTokEbert, Nico; Geppert, Tim; Strycharz, Joanna; Knieps, Melanie; Hönig, Michael, et al
2023Uncharted territories : a Swiss media exploration of the underground, with emphasis on deep geothermal energy, cargo sous terrain, and carbon capture and storageSierro, Fabienne; Braunreiter, Lukas; Roth, Livia
2023Der Mediendiskurs zu Negativemissionstechnologien (NET) in der SchweizCastro Pareja, Paula Mónica; Forster, Maurin
2023Das Social-Media-Marketing Potenzial kleiner Schweizer Onlinehändler : Herausforderungen, Status Quo und HandlungsempfehlungenZumstein, Darius; Ackermann, Kurt Alexander; Rettenmund, Michèle
17-Mar-2022A first holistic “4th space” conceptHardegger, Daniel
2022Politische Kommunikation im Zeitalter sozialer Medien : eine Analyse des Twitter Diskurses zur Klimapolitik in der SchweizHorni, Pascal; Galey, Joël
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2021Rezension : Mark Dang-Anh : Protest twittern : eine medienlinguistische Untersuchung von StraßenprotestenSutter, Livia
2021Der Einfluss von Fake News auf die Schweizer Medienlandschaft und deren Stakeholder : wie beeinflussen Fake News die Medienlandschaft in der Schweiz, insbesondere in Bezug auf Deepfakes, und wie reagieren betroffene Stakeholder - unter Betrachtung der Wirkungsketten - auf diese neue Situation?Keller, Thomas; Bräm, Fabian
2021Der Forschungsstand zu Deepfakes und deren ErstellungKeller, Thomas; Wegmann, Yves
Results 1-15 of 24 (Search time: 0.038 seconds).