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2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2022Marketing approach for firms transforming to circular economy : an analysis of sustainable positioning strategies and communication practicesVogt, Helen; Nina, Weschenfelder; Carabelli, Corina
2022« C'est pour le service » – Les facteurs influant sur le pourboire : enquête auprès de la population suisse sur les motivations et les préférences en matièreStadelmann, Marcel
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022The influence of non-transactional fan engagement on merchandise consumptionHüttermann, Marcel; Kunkel, Thilo
2022Management der UnternehmensmarkeSuvada, Adrienne
2022Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?Seiler, Roger; Al Shaal, Ahmad
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2022Thumbs up : an empirical analysis on employee’s intention to interact with corporate contentBächler, Jesse Raymond; Benz, Manuel; Heim, Nina
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2022Kundenlösungen als Signale : warum Unternehmen am Lösungsgeschäft festhalten sollten, auch wenn es nicht profitabel istZimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna
2022How to promote Swiss watches on Chinese social media platforms : impacts of influencer attributes on consumer's purchase intentionsYang Meier, Dong; Meraviglia, Flavio
2022Aktuelle Herausforderungen im MarketingRüeger, Brian
2022Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges SchwertBächler, Jesse Raymond
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
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