Search


Results 1-10 of 23 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Apr-2023Swiss Sustainable Consumption Study 2022 : Befragung zum Stand von nachhaltigem Konsum in der SchweizFurchheim, Pia; Heierli, Reto; Stallone, Valerio; Rettenmund, Michèle; Greschner, Ines Maria
Mar-2023Swiss Sustainability Benchmark-Studie 2023 : Stellenwert, Kommunikation und MassnahmenFurchheim, Pia; Vogt, Helen; Oehninger, Fabian; Lösch, Corina; Bächler, Jesse R.; Strässner, Anna-Maria; Rüeger, Brian
2023Die Krux mit der NachhaltigkeitskommunikationRüeger, Brian; Furchheim, Pia
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
2022Swiss Consumption System : Befragung zum Stand von nachhaltigem Konsum in der SchweizFurchheim, Pia; Heierli, Reto; Stallone, Valerio; Greschner, Ines Maria
25-Mar-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
2021Should hotels take the conversation offline? : the impact of different responses to online reviews on potential guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
2021Taking the conversation offline? : the impact of response strategies on potential hotel guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank; Furchheim, Pia; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina
2020Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus MarketingAckermann, Kurt Alexander; Heim, Nina; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina; Müller, Steffen; Furchheim, Pia