Search


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.062 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2024Unternehmen zwischen Hype & SchockRüeger, Brian; Volkmar, Gioia
2023Between creatives and coders : identifying potentials of generative art in the creative processes of marketing agenciesKlaas, Michael; Stallone, Valerio; Rivera, Kim
2022Trust and cybersickness in VR-marketing : investigating IPD and cybersickness, and their effects on trust, customer value, NPS, cross- and up-sellingSeiler, Roger; Brodmann, Thierry; Keller, Thomas
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022I, AR & myself : Konsumentenselbstwahrnehmung und Markenerlebnis bei Nutzung von Augmented Reality-Applikationen am Beispiel der Fashion-BrancheSchäfer, Wolfgang; Lösch, Corina; Nguyen, Thi Song Nhan
2021Chatbots, conversational interfaces, and the stereotype content modelSeiler, Roger; Schär, Annemarie
2021Sorry I am still learning : active expectation management of chatbotsHaupt, Martin; Rozumowski, Anna
2021I, AR & Myself – Kundenselbstwahrnehmung als Teil der Customer Experience bei Nutzung von Augmented Reality : Applikationen am Beispiel der Beauty-BrancheSchäfer, Wolfgang; Barth, Linard; Yazici, Büsra
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.