Title: Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der Commerzbank
Authors : Rosenberger Staub, Nicole
Wieder, Regine
Hellmann, Uwe
Published in : Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
Volume(Issue) : 61
Issue : 2
Pages : 20
Pages to: 26
Publisher / Ed. Institution : New-Business
Publisher / Ed. Institution: Hamburg
Issue Date: 2015
Language : Deutsch / German
Subjects : Vertrauensbildende Kommunikation; Positionierung
Subject (DDC) : 658.4: Leitendes Management
Departement: Angewandte Linguistik
Organisational Unit: Institut für Angewandte Medienwissenschaft (IAM)
Publication type: Beitrag in Magazin oder Zeitung / Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1436-798X
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4762
License (according to publishing contract) : Lizenz gemäss Verlagsvertrag / Licence according to publishing contract
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.