Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-401
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes |
Authors: | Cordier, Céline Ettlin, Lea |
DOI: | 10.21256/zhaw-401 |
Issue Date: | 2009 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 615.82: Physical therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/401 |
Departement: | School of Health Sciences |
Appears in collections: | Abschlussarbeiten Physiotherapie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cordier_Celine_Ettlin_Lea_Transkulturelle_Komm_BA06.pdf | 400.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Cordier, C., & Ettlin, L. (2009). Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-401
Cordier, C. and Ettlin, L. (2009) Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-401.
C. Cordier and L. Ettlin, “Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009. doi: 10.21256/zhaw-401.
CORDIER, Céline und Lea ETTLIN, 2009. Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Cordier, Céline, and Lea Ettlin. 2009. “Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-401.
Cordier, Céline, and Lea Ettlin. Transkulturelle Kommunikation in der Physiotherapie : am Beispiel des Wochenbettes. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009, https://doi.org/10.21256/zhaw-401.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.