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2015Big Data und Produktionssteuerung in der Lebensmittel-IndustrieOtt, Thomas
2015Bessere Absatzprognosen : eine Frage der FaktorenDorndorf, Ulrich; Kauf, Peter; Ott, Thomas
2015Micro-text classification between small and big dataChristen, Markus; Niederberger, Thomas; Ott, Thomas; Aryobsei, Suleiman; Hofstetter, Reto
2014Stauprognoseverfahren und -systeme : Forschungsprojekt ASTRA 2011/010Burkhard, Marcel; Ott, Thomas; Stoop, Norbert; Kauf, Peter; Jackson, Clare Estelle, et al
2014The challenge of clustering flow cytometry data from phytoplankton in LakesGlüge, Stefan; Pomati, Francesco; Albert, Carlo; Kauf, Peter; Ott, Thomas
2014Generating low-dimensional denoised representations of nonlinear data with superparamagnetic agentsEggel, Thomas; Christen, Markus; Ott, Thomas
2014Improving the forecast of freight transport demand using machine learning and time series analysisBruckmann, Dirk; Jackson, Clare; Ott, Thomas; Weidmann, Ulrich
2014Causality detection in complex time dependent systems examplified in financial time seriesNef, Annina; Glüge, Stefan; Ott, Thomas; Kauf, Peter
2014Stauentwicklungen : Daten- und modellgestützte Erkenntnisse zur Verkehrsflussprognose und VerkehrsflussoptimierungOtt, Thomas
2014Complex forecastingOtt, Thomas
Oct-2013A user-friendly tool for assessing sustainability of menus in large-scale cateringMüller, Claudia; Grabherr, Patrizia Margrith; Ott, Thomas; Brombach, Christine; Hauck, René
Mar-2013Benutzerfreundliches Tool zur Nachhaltigkeitsbeurteilung von Menüs in der GemeinschaftsgastronomieGrabherr, Patrizia Margrith; Ott, Thomas; Brombach, Christine; Hauck, René; Müller, Claudia
2013Einflussfaktoren auf das Patientenaufkommen in NotfallstationenKöhler, Sven; Ott, Thomas
2013Dependence of clustering patterns on density of chaotic circuits in networksTakamaru, Yuji; Uwate, Yoko; Ott, Thomas; Nishio, Yoshifumi
2013Quantified coherence of moral beliefs as predictive factor for moral agencyChristen, Markus; Ott, Thomas
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