Search


Results 46-59 of 59 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Analysing added value by applying FM blueprintingvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2011Komplettanbieter im Facility Management : Marktübersicht Schweiz 2011von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2011Durchblick in der FM-Lohntüte : empirische Analyse zu Löhnen und deren Einflussfaktorenvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2011Lohnstrukturen und Einflussfaktoren des Salärs in der FM Branche der Deutschschweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2011Managing effectiveness and efficiency through FM blueprintingCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Schmid, Mirjam
2011When the grass is greener on my side of the fence - I'll tell others! : how consumers' competitive assessments of service firms influence positive word-of-mouthMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2011Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2011Auf dem Weg zu Service CentricityCoenen, Christian
27-May-2010Mobile Roboter als Multitalente?Birgy, K.; Coenen, Christian; Drost, A.
2010The added value of FM : different research perspectivesJensen, P.; Van der Voordt, T.; Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Lindholm, A., et al
2010FM-blueprinting : creating interdisciplinary transparency for core and support businessvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2010Wie Unternehmen mit Service Excellence beim Kunden punktenCoenen, Christian; Loepfe, Steven
2010Wie sieht es mit dem Lohn aus?von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2010Hierarchieübergreifende Umsetzung von Serviceorientierung : eine handlungsbezogene Betrachtung aller UnternehmensebenenCoenen, Christian
Results 46-59 of 59 (Search time: 0.006 seconds).