Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale
Editors: Paus-Haase, Ingrid
Lampert, Claudia
Süss, Daniel
DOI: 10.1007/978-3-322-87342-2
Issue Date: 2002
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-13767-4
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3930
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Paus-Haase, I., Lampert, C., & Süss, D. (2002). Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2
Paus-Haase, I., Lampert, C. and Süss, D. (eds) (2002) Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, Eds., Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer, 2002. doi: 10.1007/978-3-322-87342-2.
PAUS-HAASE, Ingrid, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS (Hrsg.), 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, 2002. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-531-13767-4
Paus-Haase, Ingrid, Claudia Lampert, and Daniel Süss, eds. 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
Paus-Haase, Ingrid, et al., editors. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer, 2002, https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.