Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale |
Editors: | Paus-Haase, Ingrid Lampert, Claudia Süss, Daniel |
DOI: | 10.1007/978-3-322-87342-2 |
Issue Date: | 2002 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-531-13767-4 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3930 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Paus-Haase, I., Lampert, C., & Süss, D. (2002). Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2
Paus-Haase, I., Lampert, C. and Süss, D. (eds) (2002) Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, Eds., Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer, 2002. doi: 10.1007/978-3-322-87342-2.
PAUS-HAASE, Ingrid, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS (Hrsg.), 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, 2002. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-531-13767-4
Paus-Haase, Ingrid, Claudia Lampert, and Daniel Süss, eds. 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
Paus-Haase, Ingrid, et al., editors. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer, 2002, https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.