Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.editorPaus-Haase, Ingrid-
dc.contributor.editorLampert, Claudia-
dc.contributor.editorSüss, Daniel-
dc.date.accessioned2018-03-15T14:12:45Z-
dc.date.available2018-03-15T14:12:45Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.isbn978-3-531-13767-4de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3930-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherSpringerde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc302: Soziale Interaktionde_CH
dc.subject.ddc370: Bildung und Erziehungde_CH
dc.titleMedienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenzialede_CH
dc.typeBuchde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementAngewandte Psychologiede_CH
zhaw.organisationalunitPsychologisches Institut (PI)de_CH
zhaw.publisher.placeWiesbadende_CH
dc.identifier.doi10.1007/978-3-322-87342-2de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewEditorial reviewde_CH
zhaw.webfeedMedienpsychologiede_CH
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Paus-Haase, I., Lampert, C., & Süss, D. (2002). Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2
Paus-Haase, I., Lampert, C. and Süss, D. (eds) (2002) Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
I. Paus-Haase, C. Lampert, and D. Süss, Eds., Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer, 2002. doi: 10.1007/978-3-322-87342-2.
PAUS-HAASE, Ingrid, Claudia LAMPERT und Daniel SÜSS (Hrsg.), 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale, 2002. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-531-13767-4
Paus-Haase, Ingrid, Claudia Lampert, and Daniel Süss, eds. 2002. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.
Paus-Haase, Ingrid, et al., editors. Medienpädagogik in der Kommunikationswissenschaft : Positionen, Perspektiven, Potenziale. Springer, 2002, https://doi.org/10.1007/978-3-322-87342-2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.