Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1801
Title: Die Schweige-Spirale als Medieneffekt : Massenmedien sind Mehrheitsmeinungsmacher
Authors : Süss, Daniel
Published in : Punktum : Zeitschrift des Schweizerischen Berufsverbandes für Angewandte Psychologie SBAP.
Issue : 3
Pages : 20
Pages to: 21
Publisher / Ed. Institution : Schweizerischer Berufsverband für Angewandte Psychologie
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: 2013
Language : Deutsch / German
Subjects : Medienpsychologie; Medienwirkungen
Subject (DDC) : 302: Soziale Interaktion
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Psychologisches Institut (PI)
Publication type: Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift / Article in scientific Journal
Type of review: Keine Angabe / Not specified
DOI : 10.21256/zhaw-1801
ISSN: 1662-1778
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3886
License (according to publishing contract) : Lizenz gemäss Verlagsvertrag / Licence according to publishing contract
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Süss_Punktum_Schweigespirale.pdf90.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.