Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen |
Authors: | Coenen, Christian |
Conference details: | Hospital Forum 2013, Zürich, 2013 |
Issue Date: | 2013 |
Language: | German |
Subjects: | Kundenzufriedenheit; Dienstleistung |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3644 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2013). Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen. Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
Coenen, C. (2013) ‘Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen’, in Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
C. Coenen, “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen,” in Hospital Forum 2013, Zürich, 2013, 2013.
COENEN, Christian, 2013. Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen. In: Hospital Forum 2013, Zürich, 2013. Conference presentation. 2013
Coenen, Christian. 2013. “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen.” Conference presentation. In Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
Coenen, Christian. “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen.” Hospital Forum 2013, Zürich, 2013, 2013.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.