Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung
Authors: Stauss, B.
Dornach, F.
Coenen, Christian
DOI: 10.1007/978-3-8349-9132-4_25
Published in: Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
Editors of the parent work: Hinterhuber, H.
Page(s): 543
Pages to: 559
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-8349-0227-6
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3566
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stauss, B., Dornach, F., & Coenen, C. (2006). Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung. In H. Hinterhuber (ed.), Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung (pp. 543–559). Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9132-4_25
Stauss, B., Dornach, F. and Coenen, C. (2006) ‘Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung’, in H. Hinterhuber (ed.) Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung. Wiesbaden: Gabler, pp. 543–559. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9132-4_25.
B. Stauss, F. Dornach, and C. Coenen, “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung,” in Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, H. Hinterhuber, Ed. Wiesbaden: Gabler, 2006, pp. 543–559. doi: 10.1007/978-3-8349-9132-4_25.
STAUSS, B., F. DORNACH und Christian COENEN, 2006. Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung. In: H. HINTERHUBER (Hrsg.), Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung. Wiesbaden: Gabler. S. 543–559. ISBN 978-3-8349-0227-6
Stauss, B., F. Dornach, and Christian Coenen. 2006. “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung.” In Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, edited by H. Hinterhuber, 543–59. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9132-4_25.
Stauss, B., et al. “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung.” Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, edited by H. Hinterhuber, Gabler, 2006, pp. 543–59, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9132-4_25.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.