Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-1678
Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft |
Authors: | Dahinden, Urs Koch, Carmen |
DOI: | 10.21256/zhaw-1678 |
Published in: | Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven |
Editors of the parent work: | Jecker, Constanze |
Page(s): | 99 |
Pages to: | 112 |
Issue Date: | 2011 |
Series: | Kommunikationswissenschaft |
Publisher / Ed. Institution: | Halem |
Publisher / Ed. Institution: | Konstanz |
ISBN: | 978-3-86764-245-3 |
Language: | German |
Subjects: | Inhaltsanalyse; Religion |
Subject (DDC): | 200: Religion 303: Social processes |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2747 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2011_Dahinden_Mediale Darstellung von Religionen_Religionen im Fernsehen.pdf | 152.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Dahinden, U., & Koch, C. (2011). Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft. In C. Jecker (ed.), Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven (pp. 99–112). Halem. https://doi.org/10.21256/zhaw-1678
Dahinden, U. and Koch, C. (2011) ‘Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft’, in C. Jecker (ed.) Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven. Konstanz: Halem, pp. 99–112. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.
U. Dahinden and C. Koch, “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft,” in Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, C. Jecker, Ed. Konstanz: Halem, 2011, pp. 99–112. doi: 10.21256/zhaw-1678.
DAHINDEN, Urs und Carmen KOCH, 2011. Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft. In: Constanze JECKER (Hrsg.), Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven. Konstanz: Halem. S. 99–112. ISBN 978-3-86764-245-3
Dahinden, Urs, and Carmen Koch. 2011. “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft.” In Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, edited by Constanze Jecker, 99–112. Konstanz: Halem. https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.
Dahinden, Urs, and Carmen Koch. “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft.” Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, edited by Constanze Jecker, Halem, 2011, pp. 99–112, https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.