Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1678
Title: Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft
Authors : Dahinden, Urs
Koch, Carmen
Published in : Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven
Pages : 99
Pages to: 112
Editors of the parent work: Jecker, Constanze
Publisher / Ed. Institution : Herbert von Halem Verlag
Publisher / Ed. Institution: Konstanz
Issue Date: 2011
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Series : Kommunikationswissenschaft
Type of review: Not specified
Language : German
Subjects : Inhaltsanalyse; Religion
Subject (DDC) : 200: Religion
303: Social processes
Departement: Angewandte Linguistik
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Publication type: Book Part
DOI : 10.21256/zhaw-1678
ISBN: 978-3-86764-245-3
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2747
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2011_Dahinden_Mediale Darstellung von Religionen_Religionen im Fernsehen.pdf152.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.