Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1678
Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft
Authors: Dahinden, Urs
Koch, Carmen
DOI: 10.21256/zhaw-1678
Published in: Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven
Editors of the parent work: Jecker, Constanze
Page(s): 99
Pages to: 112
Issue Date: 2011
Series: Kommunikationswissenschaft
Publisher / Ed. Institution: Halem
Publisher / Ed. Institution: Konstanz
ISBN: 978-3-86764-245-3
Language: German
Subjects: Inhaltsanalyse; Religion
Subject (DDC): 200: Religion
303: Social processes
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2747
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2011_Dahinden_Mediale Darstellung von Religionen_Religionen im Fernsehen.pdf152.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Dahinden, U., & Koch, C. (2011). Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft. In C. Jecker (ed.), Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven (pp. 99–112). Halem. https://doi.org/10.21256/zhaw-1678
Dahinden, U. and Koch, C. (2011) ‘Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft’, in C. Jecker (ed.) Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven. Konstanz: Halem, pp. 99–112. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.
U. Dahinden and C. Koch, “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft,” in Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, C. Jecker, Ed. Konstanz: Halem, 2011, pp. 99–112. doi: 10.21256/zhaw-1678.
DAHINDEN, Urs und Carmen KOCH, 2011. Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft. In: Constanze JECKER (Hrsg.), Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven. Konstanz: Halem. S. 99–112. ISBN 978-3-86764-245-3
Dahinden, Urs, and Carmen Koch. 2011. “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft.” In Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, edited by Constanze Jecker, 99–112. Konstanz: Halem. https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.
Dahinden, Urs, and Carmen Koch. “Mediale Darstellung von Religionen : aus Sicht der Medien- und Kommunikationswissenschaft.” Religionen im Fernsehen : Analysen und Perspektiven, edited by Constanze Jecker, Halem, 2011, pp. 99–112, https://doi.org/10.21256/zhaw-1678.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.