Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive |
Authors: | Knoll, Alex |
et. al: | No |
Published in: | Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit |
Editors of the parent work: | Betz, Tanja Bollig, Sabine Joos, Magdalena Neumann, Sascha |
Page(s): | 166 |
Pages to: | 181 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | Beltz Juventa |
Publisher / Ed. Institution: | Weinheim |
ISBN: | 978-3-7799-1558-4 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26049 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Knoll, A. (2018). KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive. In T. Betz, S. Bollig, M. Joos, & S. Neumann (eds.), Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit (pp. 166–181). Beltz Juventa.
Knoll, A. (2018) ‘KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive’, in T. Betz et al. (eds) Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 166–181.
A. Knoll, “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive,” in Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, T. Betz, S. Bollig, M. Joos, and S. Neumann, Eds. Weinheim: Beltz Juventa, 2018, pp. 166–181.
KNOLL, Alex, 2018. KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive. In: Tanja BETZ, Sabine BOLLIG, Magdalena JOOS und Sascha NEUMANN (Hrsg.), Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit. Weinheim: Beltz Juventa. S. 166–181. ISBN 978-3-7799-1558-4
Knoll, Alex. 2018. “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive.” In Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, edited by Tanja Betz, Sabine Bollig, Magdalena Joos, and Sascha Neumann, 166–81. Weinheim: Beltz Juventa.
Knoll, Alex. “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive.” Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, edited by Tanja Betz et al., Beltz Juventa, 2018, pp. 166–81.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.