Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive
Authors: Knoll, Alex
et. al: No
Published in: Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit
Editors of the parent work: Betz, Tanja
Bollig, Sabine
Joos, Magdalena
Neumann, Sascha
Page(s): 166
Pages to: 181
Issue Date: 2018
Publisher / Ed. Institution: Beltz Juventa
Publisher / Ed. Institution: Weinheim
ISBN: 978-3-7799-1558-4
Language: German
Subject (DDC): 370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/26049
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Knoll, A. (2018). KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive. In T. Betz, S. Bollig, M. Joos, & S. Neumann (eds.), Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit (pp. 166–181). Beltz Juventa.
Knoll, A. (2018) ‘KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive’, in T. Betz et al. (eds) Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 166–181.
A. Knoll, “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive,” in Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, T. Betz, S. Bollig, M. Joos, and S. Neumann, Eds. Weinheim: Beltz Juventa, 2018, pp. 166–181.
KNOLL, Alex, 2018. KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive. In: Tanja BETZ, Sabine BOLLIG, Magdalena JOOS und Sascha NEUMANN (Hrsg.), Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit. Weinheim: Beltz Juventa. S. 166–181. ISBN 978-3-7799-1558-4
Knoll, Alex. 2018. “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive.” In Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, edited by Tanja Betz, Sabine Bollig, Magdalena Joos, and Sascha Neumann, 166–81. Weinheim: Beltz Juventa.
Knoll, Alex. “KiTa, Klavier und Karate - oder einfach zuhause? : ungleiche Bildungs- und Betreuungsarrangements von Kindern im Vorschulalter aus quantitativer Perspektive.” Gute Kindheit : Wohlbefinden, Kindeswohl und Ungleichheit, edited by Tanja Betz et al., Beltz Juventa, 2018, pp. 166–81.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.