Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung
Authors: Forrer Kasteel, Esther
Markwalder, Sonja
Parpan-Blaser, Anne
Wilhelm, Elena
Published in: Neue Praxis
Volume(Issue): 38
Issue: 2
Page(s): 213
Pages to: 229
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Neue Praxis
ISSN: 0342-9857
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2508
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: President's Office
Appears in collections:Publikationen Rektorat und Ressorts

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Forrer Kasteel, E., Markwalder, S., Parpan-Blaser, A., & Wilhelm, E. (2008). Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung. Neue Praxis, 38(2), 213–229.
Forrer Kasteel, E. et al. (2008) ‘Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung’, Neue Praxis, 38(2), pp. 213–229.
E. Forrer Kasteel, S. Markwalder, A. Parpan-Blaser, and E. Wilhelm, “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung,” Neue Praxis, vol. 38, no. 2, pp. 213–229, 2008.
FORRER KASTEEL, Esther, Sonja MARKWALDER, Anne PARPAN-BLASER und Elena WILHELM, 2008. Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung. Neue Praxis. 2008. Bd. 38, Nr. 2, S. 213–229
Forrer Kasteel, Esther, Sonja Markwalder, Anne Parpan-Blaser, and Elena Wilhelm. 2008. “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung.” Neue Praxis 38 (2): 213–29.
Forrer Kasteel, Esther, et al. “Theoretisch und empirisch fundiertes Kompetenzprofil als Kernstück der Studiengangsentwicklung.” Neue Praxis, vol. 38, no. 2, 2008, pp. 213–29.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.