Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Graf, Sandro | - |
dc.contributor.author | Rüeger, Brian | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T09:24:22Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T09:24:22Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-03909-356-4 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24741 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Versus | de_CH |
dc.relation.ispartof | Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 289 | de_CH |
zhaw.pages.start | 286 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Rüeger, Brian | - |
zhaw.parentwork.editor | Merdzanovic, Adis | - |
zhaw.parentwork.editor | Wyss, Saskia | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
zhaw.display.portrait | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Graf, S., & Rüeger, B. (2022). Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In B. Rüeger, A. Merdzanovic, & S. Wyss (eds.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren (pp. 286–289). Versus.
Graf, S. and Rüeger, B. (2022) ‘Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens’, in B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss (eds) Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus, pp. 286–289.
S. Graf and B. Rüeger, “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens,” in Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss, Eds. Zürich: Versus, 2022, pp. 286–289.
GRAF, Sandro und Brian RÜEGER, 2022. Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In: Brian RÜEGER, Adis MERDZANOVIC und Saskia WYSS (Hrsg.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus. S. 286–289. ISBN 978-3-03909-356-4
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. 2022. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” In Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger, Adis Merdzanovic, and Saskia Wyss, 286–89. Zürich: Versus.
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger et al., Versus, 2022, pp. 286–89.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.