Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | No review |
Title: | Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie? |
Authors: | von Arx, Christine Schwarz, Beate |
et. al: | No |
Published in: | Pädagogische Führung |
Volume(Issue): | 32 |
Issue: | 4 |
Page(s): | 146 |
Pages to: | 148 |
Issue Date: | 2021 |
Publisher / Ed. Institution: | Carl Link |
ISSN: | 0939-0413 |
Language: | German |
Subjects: | Schulpsychologie; Diagnostik |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/23320 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
von Arx, C., & Schwarz, B. (2021). Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie? Pädagogische Führung, 32(4), 146–148.
von Arx, C. and Schwarz, B. (2021) ‘Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?’, Pädagogische Führung, 32(4), pp. 146–148.
C. von Arx and B. Schwarz, “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?,” Pädagogische Führung, vol. 32, no. 4, pp. 146–148, 2021.
VON ARX, Christine und Beate SCHWARZ, 2021. Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie? Pädagogische Führung. 2021. Bd. 32, Nr. 4, S. 146–148
von Arx, Christine, and Beate Schwarz. 2021. “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?” Pädagogische Führung 32 (4): 146–48.
von Arx, Christine, and Beate Schwarz. “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?” Pädagogische Führung, vol. 32, no. 4, 2021, pp. 146–48.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.