Publication type: Article in scientific journal
Type of review: No review
Title: Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?
Authors: von Arx, Christine
Schwarz, Beate
et. al: No
Published in: Pädagogische Führung
Volume(Issue): 32
Issue: 4
Page(s): 146
Pages to: 148
Issue Date: 2021
Publisher / Ed. Institution: Carl Link
ISSN: 0939-0413
Language: German
Subjects: Schulpsychologie; Diagnostik
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/23320
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
von Arx, C., & Schwarz, B. (2021). Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie? Pädagogische Führung, 32(4), 146–148.
von Arx, C. and Schwarz, B. (2021) ‘Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?’, Pädagogische Führung, 32(4), pp. 146–148.
C. von Arx and B. Schwarz, “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?,” Pädagogische Führung, vol. 32, no. 4, pp. 146–148, 2021.
VON ARX, Christine und Beate SCHWARZ, 2021. Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie? Pädagogische Führung. 2021. Bd. 32, Nr. 4, S. 146–148
von Arx, Christine, and Beate Schwarz. 2021. “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?” Pädagogische Führung 32 (4): 146–48.
von Arx, Christine, and Beate Schwarz. “Welchen Stellenwert hat das Messen von Daten in der Schulpsychologie?” Pädagogische Führung, vol. 32, no. 4, 2021, pp. 146–48.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.