Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen
Authors: Cieliebak, Mark
Keck Frei, Andrea
et. al: No
Published in: Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele
Editors of the parent work: Bachmann, Heinz
Issue Date: 2020
Series: Forum Hochschuldidaktik und Erwachsenenbildung
Series volume: 4
Publisher / Ed. Institution: hep
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-0355-0020-2
Language: German
Subjects: Flipped Classroom
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21547
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Engineering
Organisational Unit: Institute of Computer Science (InIT)
Appears in collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Cieliebak, M., & Keck Frei, A. (2020). Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen. In H. Bachmann (ed.), Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele. hep.
Cieliebak, M. and Keck Frei, A. (2020) ‘Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen’, in H. Bachmann (ed.) Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele. Bern: hep.
M. Cieliebak and A. Keck Frei, “Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen,” in Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele, H. Bachmann, Ed. Bern: hep, 2020.
CIELIEBAK, Mark und Andrea KECK FREI, 2020. Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen. In: Heinz BACHMANN (Hrsg.), Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele. Bern: hep. ISBN 978-3-0355-0020-2
Cieliebak, Mark, and Andrea Keck Frei. 2020. “Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen.” In Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele, edited by Heinz Bachmann. Bern: hep.
Cieliebak, Mark, and Andrea Keck Frei. “Flipped Classroom in der Hochschullehre einsetzen.” Hochschullehre variantenreich gestalten : Kompetenzorientierte Hochschullehre – Ansätze, Methoden und Beispiele, edited by Heinz Bachmann, hep, 2020.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.