Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams |
Authors: | Zirkler, Michael Werkmann-Karcher, Birgit |
et. al: | No |
DOI: | 10.1007/978-3-658-30357-0 |
Extent: | 80 |
Issue Date: | 2020 |
Series: | essentials |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-658-30356-3 978-3-658-30357-0 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 150: Psychology 658.402: Internal organization |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20955 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Psychology |
Organisational Unit: | Psychological Institute (PI) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zirkler, M., & Werkmann-Karcher, B. (2020). Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-30357-0
Zirkler, M. and Werkmann-Karcher, B. (2020) Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-30357-0.
M. Zirkler and B. Werkmann-Karcher, Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Wiesbaden: Springer, 2020. doi: 10.1007/978-3-658-30357-0.
ZIRKLER, Michael und Birgit WERKMANN-KARCHER, 2020. Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-658-30356-3
Zirkler, Michael, and Birgit Werkmann-Karcher. 2020. Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-30357-0.
Zirkler, Michael, and Birgit Werkmann-Karcher. Psychologie der Agilität : Lernwege für Individuen und Teams. Springer, 2020, https://doi.org/10.1007/978-3-658-30357-0.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.