Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation |
Authors: | Rosenberger Staub, Nicole Niederhäuser, Markus |
DOI: | 10.1007/978-3-658-26113-9_5 |
Published in: | Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation |
Editors of the parent work: | Stumpf, Marcus |
Page(s): | 69 |
Pages to: | 88 |
Issue Date: | 2019 |
Series: | Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation |
Series volume: | 31 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-658-26112-2 978-3-658-26113-9 |
Language: | German |
Subjects: | Digitale Transformation; Strategische Kommunikation; Kommunikation in der digitalen Transformation; Kommunikationsmanagement |
Subject (DDC): | 658.45: Corporate communications |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17093 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Published as part of the ZHAW project: | Kommunikation in der digitalen Transformation |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rosenberger Staub, N., & Niederhäuser, M. (2019). Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation. In M. Stumpf (ed.), Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation (pp. 69–88). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5
Rosenberger Staub, N. and Niederhäuser, M. (2019) ‘Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation’, in M. Stumpf (ed.) Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Wiesbaden: Springer, pp. 69–88. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.
N. Rosenberger Staub and M. Niederhäuser, “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation,” in Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, M. Stumpf, Ed. Wiesbaden: Springer, 2019, pp. 69–88. doi: 10.1007/978-3-658-26113-9_5.
ROSENBERGER STAUB, Nicole und Markus NIEDERHÄUSER, 2019. Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation. In: Marcus STUMPF (Hrsg.), Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Wiesbaden: Springer. S. 69–88. ISBN 978-3-658-26112-2
Rosenberger Staub, Nicole, and Markus Niederhäuser. 2019. “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation.” In Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, edited by Marcus Stumpf, 69–88. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.
Rosenberger Staub, Nicole, and Markus Niederhäuser. “Rollen und Aufgaben der Corporate Communications in der digitalen Transformation.” Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation, edited by Marcus Stumpf, Springer, 2019, pp. 69–88, https://doi.org/10.1007/978-3-658-26113-9_5.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.