Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen |
Editors of the parent work: | Raupp, Juliana Klewes, Joachim |
Page(s): | 66 |
Pages to: | 78 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 3-531-14034-5 978-3-531-14034-6 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14769 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2004). Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation. In J. Raupp & J. Klewes (eds.), Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen (pp. 66–78). VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, P. (2004) ‘Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation’, in J. Raupp and J. Klewes (eds) Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, pp. 66–78.
P. Szyszka, “Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation,” in Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen, J. Raupp and J. Klewes, Eds. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2004, pp. 66–78.
SZYSZKA, Peter, 2004. Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation. In: Juliana RAUPP und Joachim KLEWES (Hrsg.), Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 66–78. ISBN 3-531-14034-5
Szyszka, Peter. 2004. “Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation.” In Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen, edited by Juliana Raupp and Joachim Klewes, 66–78. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, Peter. “Produkt-PR und Journalismus : Annäherung an eine verschwiegene Win-Win-Situation.” Quo vadis Public Relations? : auf dem Weg zum Kommunikationsmanagement : Bestandsaufnahmen und Entwicklungen, edited by Juliana Raupp and Joachim Klewes, VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2004, pp. 66–78.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.