Publication type: Conference paper
Type of review: Editorial review
Title: Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada
Authors: Stotz, Daniel
Proceedings: Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l'allemand et le français comme langues d'enseignement : le bilinguisme à travers l'école
Editors of the parent work: Watts, Richard James
Andres, Franz
Page(s): 37
Pages to: 40
Conference details: Symposium «Unterrichtssprache Französisch/Deutsch», Bern, 15.-17. November 1988
Issue Date: 1991
Series: Publikation der Akademischen Kommission der Universität Bern
Publisher / Ed. Institution: Haupt
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 3-258-04294-2
Language: German
Subjects: Schule; Unterricht; Zweisprachigkeit; Deutsch; Schweiz; Französisch; Zweisprachiger Unterricht; Schweiz
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
Further description: Beiträge in Deutsch und Französisch
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14470
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stotz, D. (1991). Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada [Conference paper]. In R. J. Watts & F. Andres (eds.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école (pp. 37–40). Haupt.
Stotz, D. (1991) ‘Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada’, in R.J. Watts and F. Andres (eds) Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école. Bern: Haupt, pp. 37–40.
D. Stotz, “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada,” in Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, 1991, pp. 37–40.
STOTZ, Daniel, 1991. Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada. In: Richard James WATTS und Franz ANDRES (Hrsg.), Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école. Conference paper. Bern: Haupt. 1991. S. 37–40. ISBN 3-258-04294-2
Stotz, Daniel. 1991. “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada.” Conference paper. In Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, 37–40. Bern: Haupt.
Stotz, Daniel. “Übersicht über die Immersionsprogramme in Kanada.” Zweisprachig durch die Schule : Französisch und Deutsch als Unterrichtssprache - l’allemand et le français comme langues d’enseignement : le bilinguisme à travers l’école, edited by Richard James Watts and Franz Andres, Haupt, 1991, pp. 37–40.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.