Publication type: | Book |
Type of review: | Not specified |
Title: | Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie |
Authors: | Bratschi, Thomas Feldmann, Lars |
Extent: | 257 |
Issue Date: | 2005 |
Edition: | 2. Auflage |
Publisher / Ed. Institution: | Deutscher Fachverlag |
Publisher / Ed. Institution: | Frankfurt am Main |
ISBN: | 3-87150-829-2 978-3-87150-891-2 |
Language: | German |
Subjects: | Trends; GOF; Marketing; Lebensmittel; Lebensmittelindustrie; Strategisches Management; Marktentwicklung; Unternehmenswachstum |
Subject (DDC): | 338: Production |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13784 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Bratschi, T., & Feldmann, L. (2005). Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie (2. Auflage). Deutscher Fachverlag.
Bratschi, T. and Feldmann, L. (2005) Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie. 2. Auflage. Frankfurt am Main: Deutscher Fachverlag.
T. Bratschi and L. Feldmann, Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie, 2. Auflage. Frankfurt am Main: Deutscher Fachverlag, 2005.
BRATSCHI, Thomas und Lars FELDMANN, 2005. Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie. 2. Auflage. Frankfurt am Main: Deutscher Fachverlag. ISBN 3-87150-829-2
Bratschi, Thomas, and Lars Feldmann. 2005. Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie. 2. Auflage. Frankfurt am Main: Deutscher Fachverlag.
Bratschi, Thomas, and Lars Feldmann. Stomach Competence - Wachsen in gesättigten Food-Märkten : Trends, Strategien und Konzepte für Lebensmitteleinzelhandel, Food-Hersteller und Systemgastronomie. 2. Auflage, Deutscher Fachverlag, 2005.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.