Title: Realisierung eines Customer Interaction Center bei der Swisscom AG
Authors : Christ, Oliver
Waser, Peter
Published in : Customer Relationship Management in der Praxis
Pages : 213
Pages to: 226
Editors of the parent work: Bach, Volker
Österle, Hubert
Publisher / Ed. Institution : Springer
Publisher / Ed. Institution: Berlin
Issue Date: 2000
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Series : Business Engineering
Type of review: Editorial review
Language : German
Subjects : Marketing
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Der Kundenservice der Swisscom AG war in der Vergangenheit von einer Vielzahl von Zugangsnummern und einer sehr fragmentierten und nicht integrierten Call Center Struktur geprägt. Mit zunehmender Anzahl von Neukunden verschärfte sich die Situation: Lange Wartezeiten, mehrfaches Weiterverbinden eingehender Anrufe sowie verlorengegangene Anrufe sorgten auf der Kundenseite für zunehmende Unzufriedenheit.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Business Information Technology (IWI)
Publication type: Book part
DOI : 10.1007/978-3-642-58356-8_10
ISBN: 978-3-642-63549-6
978-3-642-58356-8
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12405
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

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