Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Trotz der Rezession auf CRM setzen |
Authors: | Rüeger, Brian Hannich, Frank Jenni, Claudia |
Published in: | Handelszeitung |
Volume(Issue): | 2009 |
Issue: | 24 |
Issue Date: | 2009 |
Publisher / Ed. Institution: | Ringier Axel Springer |
ISSN: | 1422-8971 |
Language: | German |
Subjects: | ZMM; CRM; Rezession |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Während der Krise wollen CRM-Verantwortliche ihre Budgets für das nächste Jahr erhöhen. Aufgrund der sinkenden Zufriedenheit der Mitarbeiter besteht jedoch Handlungsbedarf. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11738 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Hannich, F., & Jenni, C. (2009). Trotz der Rezession auf CRM setzen. Handelszeitung, 2009(24).
Rüeger, B., Hannich, F. and Jenni, C. (2009) ‘Trotz der Rezession auf CRM setzen’, Handelszeitung, 2009(24).
B. Rüeger, F. Hannich, and C. Jenni, “Trotz der Rezession auf CRM setzen,” Handelszeitung, vol. 2009, no. 24, 2009.
RÜEGER, Brian, Frank HANNICH und Claudia JENNI, 2009. Trotz der Rezession auf CRM setzen. Handelszeitung. 2009. Bd. 2009, Nr. 24
Rüeger, Brian, Frank Hannich, and Claudia Jenni. 2009. “Trotz der Rezession auf CRM setzen.” Handelszeitung 2009 (24).
Rüeger, Brian, et al. “Trotz der Rezession auf CRM setzen.” Handelszeitung, vol. 2009, no. 24, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.