Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Trotz der Rezession auf CRM setzen
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in: Handelszeitung
Volume(Issue): 2009
Issue: 24
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: ZMM; CRM; Rezession
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Während der Krise wollen CRM-Verantwortliche ihre Budgets für das nächste Jahr erhöhen. Aufgrund der sinkenden Zufriedenheit der Mitarbeiter besteht jedoch Handlungsbedarf.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11738
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Hannich, F., & Jenni, C. (2009). Trotz der Rezession auf CRM setzen. Handelszeitung, 2009(24).
Rüeger, B., Hannich, F. and Jenni, C. (2009) ‘Trotz der Rezession auf CRM setzen’, Handelszeitung, 2009(24).
B. Rüeger, F. Hannich, and C. Jenni, “Trotz der Rezession auf CRM setzen,” Handelszeitung, vol. 2009, no. 24, 2009.
RÜEGER, Brian, Frank HANNICH und Claudia JENNI, 2009. Trotz der Rezession auf CRM setzen. Handelszeitung. 2009. Bd. 2009, Nr. 24
Rüeger, Brian, Frank Hannich, and Claudia Jenni. 2009. “Trotz der Rezession auf CRM setzen.” Handelszeitung 2009 (24).
Rüeger, Brian, et al. “Trotz der Rezession auf CRM setzen.” Handelszeitung, vol. 2009, no. 24, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.