Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4821
Publikationstyp: | Buchbeitrag |
Art der Begutachtung: | Keine Angabe |
Titel: | Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom |
Autor/-in: | Suter Reich, Virginia Müller, Andrea |
DOI: | 10.21256/zhaw-4821 |
Erschienen in: | Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland |
Seite(n): | 21 |
Seiten bis: | 37 |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Reihe: | Working Papers in Applied Linguistics |
Reihenzählung: | 6 |
Verlag / Hrsg. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Verlag / Hrsg. Institution: | Winterthur |
ISBN: | 978-3-905745-72-6 |
Sprache: | Deutsch |
Schlagwörter: | Language awareness; Reflexivity; Strangeness; Ethnography |
Fachgebiet (DDC): | 378: Hochschulbildung 420: Englisch |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11312 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Lizenz gemäss Verlagsvertrag |
Departement: | Angewandte Linguistik |
Organisationseinheit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
2016_Studer_Making_the_strange_familiar.pdf | 276.96 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Zur Langanzeige
Suter Reich, V., & Müller, A. (2016). Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom. In Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland (pp. 21–37). ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4821
Suter Reich, V. and Müller, A. (2016) ‘Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom’, in Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, pp. 21–37. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.
V. Suter Reich and A. Müller, “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom,” in Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2016, pp. 21–37. doi: 10.21256/zhaw-4821.
SUTER REICH, Virginia und Andrea MÜLLER, 2016. Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom. In: Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. S. 21–37. ISBN 978-3-905745-72-6
Suter Reich, Virginia, and Andrea Müller. 2016. “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom.” In Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, 21–37. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.
Suter Reich, Virginia, and Andrea Müller. “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom.” Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2016, pp. 21–37, https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.