Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://doi.org/10.21256/zhaw-4821
Publikationstyp: Buchbeitrag
Art der Begutachtung: Keine Angabe
Titel: Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom
Autor/-in: Suter Reich, Virginia
Müller, Andrea
DOI: 10.21256/zhaw-4821
Erschienen in: Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland
Seite(n): 21
Seiten bis: 37
Erscheinungsdatum: 2016
Reihe: Working Papers in Applied Linguistics
Reihenzählung: 6
Verlag / Hrsg. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Verlag / Hrsg. Institution: Winterthur
ISBN: 978-3-905745-72-6
Sprache: Deutsch
Schlagwörter: Language awareness; Reflexivity; Strangeness; Ethnography
Fachgebiet (DDC): 378: Hochschulbildung
420: Englisch
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11312
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Lizenz gemäss Verlagsvertrag
Departement: Angewandte Linguistik
Organisationseinheit: Institute of Language Competence (ILC)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen Angewandte Linguistik

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
2016_Studer_Making_the_strange_familiar.pdf276.96 kBAdobe PDFMiniaturbild
Öffnen/Anzeigen
Zur Langanzeige
Suter Reich, V., & Müller, A. (2016). Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom. In Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland (pp. 21–37). ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4821
Suter Reich, V. and Müller, A. (2016) ‘Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom’, in Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, pp. 21–37. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.
V. Suter Reich and A. Müller, “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom,” in Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2016, pp. 21–37. doi: 10.21256/zhaw-4821.
SUTER REICH, Virginia und Andrea MÜLLER, 2016. Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom. In: Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. S. 21–37. ISBN 978-3-905745-72-6
Suter Reich, Virginia, and Andrea Müller. 2016. “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom.” In Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, 21–37. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.
Suter Reich, Virginia, and Andrea Müller. “Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroom.” Communicative competence and didactic challenges : a case study of English-medium instruction in third-level education in Switzerland, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2016, pp. 21–37, https://doi.org/10.21256/zhaw-4821.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.