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2024Unternehmen zwischen Hype & SchockRüeger, Brian; Volkmar, Gioia
29-Sep-2023Private labels and negative information : effects within a retailerReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Nagengast, Liane; Kucza, Gunther
29-Sep-2023Private labels and negative information : effects across retailersNagengast, Liane; Thomas, Oliver; Reimann, Olivier; Kucza, Gunther
23-Jun-2023Macht Dialogmarketing Unternehmen agiler?Hannich, Frank; Heierli, Reto; Rettenmund, Michèle
Jan-2023Firm-generated, user-generated and machine generated content in the digital economy : analytics, prediction, recommendation, and impact minitrackKlaas, Michael; Beurer-Züllig, Bettina
2023Enhancing digital advertising with BCT : areas of innovationStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2023Die Krux mit der NachhaltigkeitskommunikationRüeger, Brian; Furchheim, Pia
13-Sep-2022Luxury is dead, long live luxury! Resonance as an alternative lens to advance our understanding of an eternal desire and a global businessDuma, Fabio
2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2022Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges SchwertBächler, Jesse Raymond
2022The revolution of digital advertising will be tokenizedStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2022Kundensegmente, Kundenbeziehungen, Kanäle und DistributionMerdzanovic, Adis
2022Kundenlösungen als Signale : warum Unternehmen am Lösungsgeschäft festhalten sollten, auch wenn es nicht profitabel istZimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
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